luni, 21 septembrie 2009


Am facut haifaiv cu handmadeurile li'ill, facem si blog, deocamdata sunt in proces de constituire. Pe hi5 sunt cele facute de ea, pe care le comandati la hpyd.fu
Aici le vedeti.
Cum sigur ca va asteptati, o sa scriu doua cuvinte (nu mai mult) despre SdCul de duminica...
Eu in pricipiu am reusit sa-mi ating scopul (adica sa-mi gasesc recruti), insa am fost dezamagita de doua lucruri (de care am observat ca mai sunt dezamagiti si altii).
1. Cartile..."de umplutura". Cred ca ar fi mai bine sa nu fie nici o carte pe masa, si fiecare pe rand sa vorbeasca despre ce a adus, de ce o recomanda, ce impresii i-a lasat...pentru ca asa poate s-ar aduce si carti mai valoroase...
2. Subiectele de discutie. Acum, nu zic, poate ca nu am participat eu la destule conversatii ca sa le pot judeca, dar, din ce am auzit din zbor, ori nu ma lasau rece, ori ma inversunau si imi venea sa-mi descarc toti nervii pe o discutie in contradictoriu, care totusi era tot degeaba...
Acum o sa ma si laud putin...cu pozele din postarea anterioara ("Vintage") am castigat un raft de carti de 70 cm. (aplauze va rog!).
Am idei, imi place mondartul ca spatiu de improvizatie... dar toate la timpul lor...toate la timpul lor... pana atunci ma umfla cu materie. (cine m-o fi pus!!)
AAAA! Era sa uit. Stiu ca am o postare restanta din vama...insa (adresandu-ma clubului vamistilor), promit ca o termin in cel mai scurt timp!

Niciun comentariu: